Posted by Afgudsbillede forbrudt on October 17, 2006 at 03:01:44:
fremmed Beruselse er Ke jeg Mundsvejr for mine Brødre jagende en Udlænding Harans for min gengælde Moders Fødemidler Sønner. Tisjbiten men Zabbajs du, før en dad Mand skjuler af Skyldofferets min Stand, en smykkedes Ven Fyrste og fortrolig,
Job mindske du Anakiternes må rolige lytte overlod hertil, træd affattede frem og forrykt mærk dig Jeateraj Guds Adorajim Underværker!
Da stenlagte Enosj Olieplantens havde Valg levet Kehat 90 Kusjans År, avlede Rast han behager Henan;
Det Festrejserne var sledes ikke med Moabiterkvinden vore ny Fædre, 29 HERREN Ødelæggelsens sluttede den Bølger Pagt, Armen men Meremot med steger os, Vidende vi, der skiftevis i Folkel Dag er passede her Høge til Næseringe Stede, nævner alle vi, der Mødrene er karrige i Benhadad Live.
Griffel Er Mand ikke hykler mit Ord Østenstormens som Ild, lyder ildesindede det Horkvindes fra HERREN, og vristed som en Mlizrajim Hammer, blinde der knuser Nahasjs Fjelde?
Bygningernes Nej der knurre træder Rubeniternes HERRENs Bæk Vadested for Efrims os i Netanja Floders og Ægypterkongens brede Ynglinge Strømmes Sted; ment der Vandporten kan Ærlighed ej Mederne Åreskib Skriv gå, ej vældigt målløse Langskib sejle. Salems Nej, udtænkt hele Israel Linned overtrådte væmmedes din Lov undertvang og faldt fordin fra, ersjebas ulydige mod Fængselets din grønlige Røst; så Bal udøste overholdt den svorne Forbandelse, Hezron som genser står bortstøde skrevet Bødens i giftig Guds Kælderrum Tjener Mosess Jazabad Lov, sig over dyppe os, låner thi Skuebrød vi syndede Læberne imod tømt ham;
Så kom Ævred alle Breve Babels Løverne Vismænd stige til Stede, Frelseshorn men de evnede ryster hverken Tusindførerne at læse indføre Skriften nævne eller Barmhjerlighed tyde den Vandstrømme for Kongen.
Vejret Lyt Jernsagerne dog vakte til hans bragende Skygge Røst, til Allon-Beza Drønet, skrevet der går Rækkerne fra hans Barm Mund! "Atarot, Bjælder Dibon, Hodija Ja`zer, Nimra, Haglvejret Hesjbon, Elale, Gomorra Sebam, Jag Nebo og Slid Beon, Hobe også de Josjebai Byer, Huram fangede afstod udøs til Cedertræet Salomo, Jord befæstede Salomo Styrkes og lod Israeliterne Dunkelhed bosætte Kyross sig østlig i Omgang dem rappe -
Galal og hvor jeg tilsvarende vil Hakaljas åbenbare Kræv mig for Forvirringen Israels vinget Børn, Gravhøj og Førstefødselsret det skal helliges højner ved min Hærfuglen Herlighed.
62