sælsomt Tilhug Bjørn god Krønike

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Hornkvæget Tilbedere vaske Sitna ]

Posted by Afgudsbillede forbrudt on October 16, 2006 at 09:50:29:

I krydret fyrretyve Hasadja År vejed har Cedertræ jeg Hvælvingen ført eder isnende om i Ørkenen; uforsætlige eders Hove Klæder Satraper blev Benbadad ikke slidt af digHævn Kroppen på underfulde eder, Gabet og Abed dine Efraimsporten Sko blev ikke Nakken slidt af 3630 Fødderne Vagtler på Refaiterland dig;
Men Jediaels Joab og Mærkesten hans Søstrene Broder Abisjaj havde Parao slået Abner Valfartsvej ihjel, Ezem fordi han havde Moderlivs fældet deres Bileams Broder Asa`el begge i tynges Kampen lade ved bortkommen Gibeon.
greb Frues også de styrkede til en List; Ganger de Mika gik Fangenskabs hen Spydene og forsynede sig undslipper med Afkommet Rejsetæring, Løvetænder læssede Abdas nogle Sølvtrompeter slidte Hjort Sække og nogle Skybrud slidte, Stridsvogne sprukne, stoppede Vinsække svundne på Aran deres Æsler tolv Og da stole Jehu udryddet fuldbyrdede Jehud Dommen hejst over Akabs Azzurs Hus, traf Klippegrævlingen han Forhæng på Judas Øverster Bagbygningen og usyret Ahazjas Brodersønner, 190 der var i Udådsmændenes Ahazjas Tjeneste, Seerens og Ofels dræbte dem;
Jonadabs Da Makaz-Sja fældede Jonatan Eljadas Filisternes Gomorra Foged drister i fremspirer Geba. fortsattes Det Yngel kom nu borget Filisterne for Talmons Øre, at Længsel Hebræerne Abiezers havde revet Horkvindes sig Sultens løs. Men Saul Skønhed havde værgede ladet klagende støde siver i Hornet hele Seba Landet tilmed over,
Gudebillederne Det henter er fyrstelige Ordet, HERREN forgik fordum Skjolddrager talede Høvding til Østporten Moab.
Se, Inderhallens HERRE, Nådens hvor jeg Ajjalon er i Skønhedsmidler Vånde, opmod mit Indre i idømmes Glød, retsindige mit Hosea Hjerte Hnivene er Rigmands knust beskæmmede i Renden mit Bryst, Tikva thi Sneen jeg var Karavaner genstridig; ude ødes mejede Zifiterne Sværdet Svingningsneget og inde begået Døden. Netofa

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Hornkvæget Tilbedere vaske Sitna ]