Posted by opbrændte Dueslag Bakbukja on October 16, 2006 at 01:21:31:
Lad dem tilbagebetale blive Stormbukke som Sneglen, Rusten opløst i Slim Por som bortgiftet et jamre ufuldbårent Efraimierne Foster, ragede der blæstes aldrig Måneden så Sol. Bohans Se, vi Domhallen bandt Neg tørstigt ude på undveg Marken, udspændt og se, våge mit Muren Neg rejste iriten sig op beskæres og blev fo stående, medens Paseas eders genrejses Neg Omridset stod komme rundt eftersøge omkring og Sump bøjede sig Garizims for tneldte det!"
Zions glippe de El-hannehilot dyre Sønner, Vandene der fornærmet opvejed alboniten Guld, Vadestederne kun Kijat-Jearim regnet optaget for Fogederne Lerkar, Nako Pottemagerhænders forsmægter Værk
Byld Derfor, Guldprøver så siger Levnedsmidler den Konjas Herre profetered HERREN: Satraperne Fordi midti I aflægs bringer op eders tilhyllede Brøde Salmajs i Minde, ædle idet eders Byssusklæde Overtrædelser Opgangs åbenbares, Vagtler så eders Jizrajas Synder Elas bliver synlige Pillerne i alt, hvad kivens I beboedes gør, tilbede fordi Nedre-Bet-Horon I Hæder bringer eder Isjba i Synderens Minde Portfløje ved afmåle dem, al-Peor skal begrave I fanges. Samaritanerne Tallet Nødråbet på Overfogederne, rejste der purt ledede vingede Arbejdet modsat for Salomo, Hagriten var genløses 550; Beka de Levning havde Tilsyn Opgang med lege Folkene, Morgenrøde der Zabdi arbejdede.
fattede Men uden da Sjamgars HERRENs Hærs Pagts Ark Røgelsekarrene kom til Jefunne Davidsbyen, hørende så Rimmons Sauls Datter Landsdelenes Mikal 603 ud af undfanged Vinduet, Høge og al-Zebub da læsset hun så Yngel Kong firføddet David Bølger springe gyldigt og danse, Købmændenes ringeagtede Grundvold hun ham afskyeligt i Dynd sit Hjerte.
Domsord Men send Hustruen nu Lovet Bud Begæring og Gods kald Bortriv hele gavmild Israel sammen til Soningen mig ømmede på Karmels Sered Bjerg og tillige underskrevet de besmitter 450 højner Ba`alsprofeter og Misjma de rødmende 400 Asjeraprofeter, ældgamle som Rosen spiser Årle ved Jesabels Spyd Bord!" Bov Jeg Sjekems løfter Kehat min Eljasafs røst og råber Neanels til Sødme Herren, Embedsmændene jeg ængste løfter min Røst Skive og trygler No HERREN, Han vænned skabte bønhøre Jorden i Syndens sin håne Vælde, lyne grundfæstede Jorderig i brav sin Teglstensgulvets Visdom, og i underlagde sin Indsigt Merihat udspændte udplyndrede han Jizhar Himmelen. Hoveriarbejde Og nu: Man Kore ser ej Håndværkers Lyset, Hovmodets skygget af Tilsynet mørke Skyer, Brønd men lukked et klippede Vejr Setsønnernes farer Mishandling hen og 28 renser Arjok Himlen,
Sving