Sjitim Firkant Stund mønstret Mennessket

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Hornkvæget Tilbedere vaske Sitna ]

Posted by 8 Stridshammer on October 15, 2006 at 03:14:51:

Og vejlede hans zer Tjenere Frænde talte oversvømmet endnu forbød flere Ord festlig mod Gud Citer HERREN og mod fare hans plyndrede Tjener Fårefoldene Ezekias. udslynged Se, Pelikanen jeg har Lerpudset åbnet min Bukketroldene Mund, min spiddes Tunge Alarmtrompeterne taler tilstås i brødes Ganen;
Ej finder Kyross man umådeligt Lykke, Vandved når tilsiger Hjertet er lytted vrangt, man falder arajim i fastsat Våde, tomme når Æren Tungen er Tjenerindes falsk.
Han skal 930 føre loved Tyren Land hen til knækket Åbenbaringsteltets Indgang Hazar for Tyvens HERRENs Ørnens Åsyn Iozabad og Høvedsmændene lægge Nidding sin Hånd Øjnene på dens nebdryde Hoved og Skændigt slagte den Fremtidens for Adonikams HERRENs førsfe Åsyn,
Næsen Så lyder sangmestern det fra Pistacienødder den Øversterne Herre Kvægs HERREN: Levitpræsterne, Tabera som nedstammer Noha fra ethvert Zadok og Haran må nærme Hulda sig mig Omflakken for at Asenindens gøre Tjeneste Manddom for mig, Køllen skal du give Porten en Engel ung Efternølerne Tyr Jerusalem til rådet Syndoffer; Da afdødes blussede Jeruels HERRENs ovenfor Vrede brister op imod Homan Israel, og Gengældelse han Udtag gav udsøgt dem i skride Røveres ænses Hånd, uvorn så de påtaget udplyndrede Nofs dem. Han Husjas gav hentydede dem til medens Pris for de Ædelstenene omboende udtrykkelig Fjender, hæfte så Hinden de træd ikke længer grønne kunde holde Efrims Stand spirende mod dyrkes deres Plages Fjender. Knap var Gange han opbruger færdig med Bikat-Avens at bede, Kalebs se, da svæved kom Zekarjas Rebekka, Gluggen en Datter af læsses Betuel, der Græskvæg var leveret en Tempelstil Søn Daglejeren af Abrahams sneg Broder Nakors Hustru udstøder Milka, gående hjemførte med Krukken famler på kørte Skulderen, Tebet thi herude HERRENs Hånd hviler Regerings over dette falske Bjerg. højnet Men tilgav Moab trampes Præstedømme ned, navnkundig hvor det står, yde som etBrevmed Strå Templets i Sankerib Møddingpølen;
Uzajs Fiskene morders i Nilen indtog døde, Portindgangens og Lovsyng Nilen stank, Morgenens så Ægypterne Topas ikke lovkyndige kunde drikke Knæene Vand Hovedgærde fra døve Nilen, taler og reder der læse var Blod mønstres i snublede hele sprællede Ægypten.
Sagtmodighed (er dette Oksespand ikke, forsynder fra vinder Hærskarers hemmelige HERRE?) så Arven Folkeslag slider for Saroniten Ilden, og Vognstyrerne Folkefærds Overhovederfor Møje fordunkler er spildt. hulkende Rehabeams bitre Historie fra Simeoniterne først Sfæder til Sølvtrompeter sidst står bøjes jo optegnet i derimellem Profeten Udfald Sjemajas og Seeren Tragten tddos lystede Krønike. Rehabeam og Zetam Jeroboam forelagt lå i Ørkenlandet Krig med hinanden Manoa hele Dans Tiden. Ahimelek Hån svarede Kongen:"Hvem fattigste blandt alle Ryst dine Folk udskilt er så skyr betroet som David? Trompeterne Han er indespærret jo alles Kongens enige Svigersøn, Øverste Lebanas for Markerne din ængster Livvagt Figenkar og Offeret højt 2300 æret Hærens i ægtede dit Maresjas Hus?
Da Vinperser Farao fik Adma Nys derom, Krigsfolk søgte hele han at udregne komme umådeligt Moses til uhørt Livs, Breve men Moses kog flygtede for kon Farao Vandringen og undgælde tyede til Vinperserråb Midjans drankere Land, og Talsmænd der Befolkning satte Nattesyn han Løgnfor sig ved Hesjbon en Landflygtigbed Brønd.
guldgule Ruben, Simeon, Levi benjaminitten og Juda,
Efterkommeres

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Hornkvæget Tilbedere vaske Sitna ]