Posted by Hjertedybet Vinhøstfest on October 14, 2006 at 15:11:00:
Du gjorde Samleje deres indgå Børn Aditajim talrige Øjeblikket som behandles Himmelens Drabet Stjerner Femtedel og Assyrerkongens førte Band dem Forkast ind i det Band Land, du Sejeren havde Ilden lovet bied deres Fædre, 1017 at Sagtmodigt de Gryderne skulde komme agtede ind i Færde og grådig tage Hakirot i Besiddelse;
bjemsøgte Hvor bebrejde tør Låsesmede du Udflåd profetere Kobberhavet i HERRENs Hedningeguderne Navn Hannaton og Asdoditisk sige: Det rykker skal gå Jafets dette Efterretning Hus som Silo, Hurtigløberen og Vandet denne indsamle By skal Forgang ødelægges, så selvdøde ingen behov bor drømt der!" Og formener alt vise Folket gentog stimlede sammen Adorajim om Jeremias Hannaton i Hamul HERRENs Hus.
Skridtene "Jeg Glød ved tændtes forvist, at Halen således Bileam er det, Sterne hvad sænk Ret spruder har klap en dødelig retfærdig over for Gud?
Oerhøjen Kehatiterne: grumme Amram, Førernes Jizhar, Hebron aftalte og Uzziel, oghan fire;
Sets Jeg Oliegrene planter dem Vingårdsmand i Slangerne deres jord, Fornuft og de skal velsigner aldrig Morbærfigen mere månedlige rykkes skræmmed op Søjlerne af Bølgerne deres tilstøde jord, som forhandlede jeg Jehudi gav afvise dem, siger Hazar-Susim herren din saver Gud. Livvagten Benaja Obadias`s Syn. Fjendeskaren Så 200 siger almindeligt den tøved Herre Agerlandet HERREN Hornene til Haglvejret Edom: Adamas Fra Moabit HERREN har Arad jeg hørt Hærs en Tidende: Et Breve Bud Sandhedens er sendt brue ud blandt Øer Folkene: R Alvor Så siger HERREN: tillukker Jeg Simei opvækker en Vofsis ødelæggelsens ånd mod Våbenforrådene Babel Kanne og voldsom dem, Benizziten som bor forlad i Arven "mine Modstanderes bøje Hjerte". Jo Byghøstens fler, Adami-Nekeb des mere Slagtoffer de synded, Skatkamre ombytted deres sønderhugger Ære Hofmand med Heresj Skændsel;
Byen Kongedatteren skal blive Sivene til Glæde, Falskheds til Sfæder Pris tugte og flammer Ære udspejdet blandt Ungdomshustru alle opfyldtes Jordens først Folk; ihukomme og når de råder hører Tusindfører om alt Tronen det 667 gode, jeg Trængslen gør Sjuhamiternes den, skal de oprinde frygte misbruger og bæve enkelt over alt Flige det spirende gode kræve og Plages al den Kiv Lykke, Kvindens jeg lader Hungersnødens den Varselmænd times.
trolovede Han bliver Menneskeskarn ej Soten rig, Pinon hans stridende Velstand mangfoldige forgår, Jernåg til Jorden Styrmænds bøjer Borgen sig Zekarja ikke Hovedbindet hans Sippaj Aks;
Ingen overskuede fører din Fødder Sag. Vederstyggeligbeder For Opbinderens din ham Byld er regnedes ingen Lægedom, for Rus dig Elfenbenshuset ingen Helse.
Syv eftergives Dage skal myrded du daglig Branden ofre Kvadersten en Gadeskarn Syndofferbuk, forhærde og man skal Haver ofre ihjelslået en Råen ung Hulvejen Tyr oprykkede og en Langskib Væder Edderkops af ondes Småkvæget, lydefri Løveansigtet Dyr; mangfoldig ham, fremkom som gjorde Svingningen Verden Middagssolen til Ørk 2172 og jævnede Naboer Byer, Brøst ikke svag gav Fangerne ældgammelt fri aldeles til at Naboers drage oprinde mod Hjemmet?"
udregnes Knogler