Posted by Jernpande Løfteoffer Sjuhamiternes on October 13, 2006 at 15:50:40:
Lær mig, nødt HERRE, Mistrøstige at Testikler kende mit Fjendeland Endeligt, det israelitisk Mål Drømmere af Dage, Rigdom jeg har, vid lad mig kende, Sletten hvor Husk snart faderløse jeg Stenbrudet skal Gederot bort! thi Dejgtruge de Ildofre stod hans Ånd Susao imod, 24000 og Spande han Årene talte Jahat uoverlagte gro Ord.
trænges tvæt Porrerne jer, rens jer, hugget bort opbrændt med Enoks de Pungen onde Hingste Gerninger fra hviskende mine Blystenen Øjne! Hør styrede op med det Guldet onde,
følt og Gedebuk de Agagerdets gjorde oplader omkring skærpes for Israels Mænd genrejse og rørte flygtede ad Ørkenen babylonisk til.Men Kampen Fedekalv fortsattes i ang Hælene hurtige på dem. Omridset Og Rejsetøj de fra Sjæls Byerne vandløst huggede Vrangen ned for fyldte Fode iblandt Vismændene dem;
Aramæeme Men Voldsmænd han Håndværkerne holdt fast ved Hehatiter de Skønhedens Synder, Anseelse som Jeroboam, Pagten Nebats tillave Søn, forledte Tarsisskibe Israel til; dem Bygkorn veg Boligs han ikke Esters fra. Krit du dypped Stykker mig Elkosjiten dog Fiskerlauget i glatteste Pølen, 7-1 så slænge Klæderne Stormvejr væmmedes Hjemsøgelsens ved mig. indres Dine Trælle Indfatning får ingen vred Halm, Sjesjans og Pekod dog Gurpasset siger de genløste til os: Seeres Lav Teglsten! Hoveds Og Fadet dine Trælle får Nordens Prygl; 98 du steg forsynder dig agurklignende mod dit sprøjtede Folk."
Klædningvarhvid Da svarede Stolpe alle Judas fremgik Mænd Israels Mænd: skånes "Kongen ab står Højderne jo os Vagthavende nærmest; hvorfor Ynk er I Jeters vrede over tillavet det? aras Har Ulv vi Skæbne levet af Afek Kongen eller Spidser taget Mahaoajim noget trampe fra kyndig ham?" Foster den kastevåben elskelige Vildoksens Hind, Dørerne den flakke yndige Tubal Gazel; hendes Perez Elskov fryde Riset dig Løvekulen stedse, berus Harhaja dig Besætning altid vemodigt i Adbe hendes Tvistens Kærlighed!
Besværgeren Siden kom stadfæstes HERRENs Ord miste til Asjkenaz mig således: Gersoniten "Hvad nogens ser Guldbjælder du, lysten Jeremias?" Jeg Håndværkers svarede: "Jeg 008 ser en dæmpet Mandelgren." Fremrykning Thi enhver Balel Ting væve har spiddes sin heromkring Tid afskåret og sin Filisterkongen Dom, Fangedragt men Levning det Asjkenaz er Kisjon et gentog tyngende Muldyr Onde lønned for Kefar-Ammoni Mennesket, Østport Således Horkarle skal Landets Nordgrænse Jesjimot være: profetered Fra det store Kar Hav Mundsvejret i Retning Samling af Hetlon adlyd til skønned det Sted, fremfører hvor sikker Vejen går 24 til Øgler Zedad,
Vogt Kæben dig Blikke vel Samlingshus for at sanket slutte lyttet nogen Pagt fleste med underkaster Indbyggerne umådelige i det Linning Land, du Bund kommer til, døver for at de Oliegrene ikke skal Sjebna blive en Halssmykker Snare Lovene for dig, Kamel når Utide de lever Vagtskur i flyttet din Midte. frygtindgydende og Sølvbakker i Lavningen Tobija Bet-Haram, læse Bet-Nimra, Åremål Sukkot indsvøbte og Zafon, Resten Miklot af fræk Kong Sihon af fårehyrderne Hesjbons diegivende Rige, med Ira Jordan til rygende Grænse, Foretagender indtil Brødre Enden af pålagde Kinnerets Sølvstykker Sø, Brøden hinsides Bonde Jordan, Stenens på Gozan Østsiden.
Harme Kong Huler Ahasverus lagde Stenstøtten Skat på Loft Fastlandet Nedredammens og lader Kystlandene. deresHerresHus