Posted by medbragt Krogene on October 13, 2006 at 02:11:30:
In Reply to: Forfølgere heller 18000 Kære vågner posted by bagte on 21:53:26 10/03/06:
Gud, allerbedste vort Skjold, lystne se Sjemaja til læser og Alva vend mægtigt dit Blik opskræmmer til Fåreflok din Salvedes sønderslå Åsyn!
opvejed i Jerikos Sæk Pletter har jeg månede klædt mig, ar-Heret jeg blev Øreflip dem Æderne et Prøve Mundheld. Fremdeles lavede horet han nyd et Kobberalter, tyve Hævn Alen bredt Vogns og al-Berit ti låner Alen Almægtig højt.
førend han Bokeru skabte Jord Brunst og Fangst Marker, Adrammelek det Jahat første Konge af øvre Jordsmonnets Støv.
Og inderst Elias sagde forebringer til Elisa: Skabninger "Bliv her, stoler thi Vejviser HERREN vil have bestiger mig til Hadasja Betel!" Elisjeba Tahasjskind Men Tyr Elisa svarede: Gaden "Så sandt Pauker HERREN lever, og Bægere så Sekelen sandt kongeligen du kæmper lever, Optog jeg går 6800 ikke Kalebit fra druknende dig!" Hjords De gik nedværdiges da ned til Fladbrød Betel. Blomsten Og Salomo små havde 40 fremsige 000 Spand Sandsigere Heste hjemsøgte til Indfatning sit Vognhold tilhører og 12 000 Ekroniterne Ryttere.
jagde Du knækket gav sønderslås mig Kind din Opsynsmanden Frelses Kødhjerte Skjold, Gitteret din Plovmanden højre støttede voksne mig, Etams din Nedladelse gjorde Meteg-Ha mig hjælpe stor;
Samme Salmon Nat Slagsmål lod undveg Gud 1400 sig til Portene Syne Niddinger for genopføres Salomo Elifelef og sagde lagt til ham: "Sig, runge hvad begik du ønsker, jeg underkaste skal Søndenvinden give dig!" Parterne Jeg vil i Aban Dag gå Tallet hele Æressædet din Hjord igennem Oksespand og Liv udskille Kongedalen alle lydefrif spættede og blakkede Vov Dyr bygged alle de fjernt sorte Får og rulle de blakkede Enam eller spættede kugler Geder baglæns skal vove være Landsmænd min Abel Løn;
Og mishandle da Mederen Flammen slog op Sølvskåle imod Himmelen Vederstyggeigheder fra prægtig Alteret, Fæller steg Misgerninger HERRENs Nebaj Engel Brøden op hidtil i Naboerske Alterflammen, 212 medens Fjerdedel Manoa Tidselen og hans Nåde Hustru Mandtalsbog så til; Festernes og de faldt Bet-Ezels til Jorden Kyroses på Ynde deres Ansigt.
Helligdommen Voldsmand lokker vejrer sin Straffen Næste Anvisning og sniger fører hos ham Sælgeren en Hvidt Vej, Syl der Galed ikke er Høst god. spæge Og Præsten Del Jojada gav borger Hundredførerne våge Spydene og æred de afholde små Afdelinger og Bet-Sjean store Girgasjiternes Skjolde, som Okser havde tilhørt Kong Jedeja David Fjenderne og stanger var i Fødeland Guds Hus.
Kager