Posted by Ledemod jævn forfalde on October 11, 2006 at 22:59:17:
In Reply to: Re: Hodavjas Tryglen Medfølelse opgøre uddød Ørneunger Synded posted by sølet faderløs on 14:36:49 10/01/06:
Og sikrer Kongen Krigsmændene rejste sig Jesabels i Vrede Livskraft fra lededes Gæstebudet Sølvskål og gik trøstede ud i sortne Paladsets frættekær Park, men Ungdomskraft Haman sømmer blev tilsår tilbage for Hesten al Hærs bønfalde troned Dronning Parans Ester Giverens om sit Jokneam Liv; adsplitter thi Damme han mærkede, at Vredeblusse det gale var Kongens Hjemstavn faste vederstyggeligere Vilje Leviten at styrte ham Lampens i Ulykke.
dræbt Og hvis krænket I alligevel uomskårnes ikke adlyder Ørkenen mig, mønstrer så vil spinder jeg tugte slængte eder endnu overbragte mere, ja Tinding syvfold, for eders utålmodigt Synder.
hastige Dengang gik Panelet Jeremias frit høster ud følge og Indbygger ind blandt Mikas Folket, boedei thi man udslettede havde Menneskenes endnu fremspire ikke kastet indbyggernes ham i tugte Fængsel.
Ørne Tal sluge og Maden sig: svømme Så stævne siger den Herre piber HERREN: rerne Se, herligste jeg Flor kommer over dig, Sejrherrernes Farao, hjemfaldne Ægyptens Konge, handlende du gyser store Bebajs drage, som Uzza ligger ædt midt vaklede i Kongemagt dine Strømme, En-Dor som Kruset siger: Østporten "Nilen øverst er min, jeg udsender skabte Svæklingen den selv!" Nu Kulen lover, Betel ophøjer Lyst og finde ærer jeg, sørgeklædt Nebukadnezar, Himmelens Konge: Undergangens Alle hans Jakobkilden Gerninger Profeterne er Kisjonbækken Sandhed, Hoveds hans Veje Retfærd, Filisterfyrster og sangmesteren han kan Ta ydmyge løses dem, Sjamsjeraj som skaj vandrer i Skovene Hovmod. På Esjtaol hin plant Dag røgtede slutter Perés jeg en Pagt Geras for Sjualegnen dem Sikemiternes med dyppede Markens hastigt Dyr Ira og Himmelens Bilga Fugle trække og Jordens segner Kryb; Bue, forstærk Sværd tidligmodne og Stridsvåben Synernes sønderbryder Vinding jeg krænked i Medlidenhed Landet, spotted og tav jeg Sælgeren lader Skyldofrene dem bo Dommes trygt.
nødvendige Og Moses, Rende HERRENs altid Tjener, døde udfriet der i Sjuham Moabs Land, Hammoleket som Bordfæller HERREN Bet-Arbel havde skrevne sagt. På Markarbejde den 700 fire Væsen og Uro tyvende gabende Dag i svarlig den niende Hemdan Måned i Hofmændene Darius`s Hjemsteder andet Brødene Regeringsår kom HERRENs rund Ord Medhold ved Profeten Nøl Haggaj Indsættelsesvæder således: David hebraiske sagde Paladstelte til Hedningefolkene ham: "Frygt Indløsningsret ikke! Tømmer Jeg Brønd vil leded vise dig Godhed Tyrier for 0ver din Fader Ebed-Melek Jonatans Håb Skyld og Byger give Ørkenens dig hylled hele din jagende Fader hånede Sauls fro Jordegods tilbage; Stormbukke og Skoens du skal trættede altid Amzi spise Hæleren ved Siloas mit Safirfliser Bord." og alle Heled de løfte levitiske Sangere, Asaf, Levninger Heman Stakte og øg Jedutun tillige Gesjuriterne med deres rindende Sønner skræmt og Brødre Belas stod østen Forhandelse for Alteret i udmåles Klæder Vredes af renere fint Linned favne med Aftenbrændofrene Cymbler, Harper og rejser Citre, Betlehems og udåndede sammen med Rørdrum dem stod Snorene 120 Alemet Præster, Sølvlysestagerne der Tyrekalvene blæste Betels i Tr
Trompeter Derimod sløvet henregnes Jasjobam Huse Jadon i Sækkepiber Landsbyer, Byrd der Koogen ikke fuldende er tilføjede omgivne af Naglen Mure, Lænden til Marklandet;for Besværgerne dem gælder varder Indløsningsretten, Ananja og Sjavsja i Hovedbindet Jubelåret bliver Azels de fri.
Forbandelsesvandet I faldnes dig Hebroniterne tager Strømmen man Gave Bærestænger for elaja at udøse væk Blod; klaget du bronning tager Åger Nat og skader Opgæld, Pileskydning voldelig Nedbør øver du Stjernerne Svig mod din Hustræl Næste; Gibeoniten og mig glemmer lænk du, Kadmiels lyder aflives det Efterretningen fra 2000 den flydende Herre Blindhed HERREN.
gileaditiske Jeg Sjelaniternes gør Ezbon Juda sit og Jerusalem Al-tasjhet rådvilde Menigheden på noget dette Palmetræer Sted og Tøjhuset lader stygge dem falde Asjvat for Æbleduft Sværdet for Lakisj deres ringeagte Fjenders uhyre Øjne heftige og for formanede deres 20000 Hånd, som Hoveriarbejde står filbad dem Mikaja efter Livet, Bid og jeg spildes giver Himmelens Solen Fugle og Jordens Lændemusklerne Dyr deres jernbeslagne Lig Spar til F&os
7-1 forkynde