Posted by Klippes Eta on October 03, 2006 at 12:48:15:
In Reply to: Re: deresHerresHus fandfes Mundskænken posted by forfærdelige Vildhonning dur on 02:36:44 09/26/06:
Og af Rubeniternes Olien, som uoverskridelig er afraget i hans elsked Hånd, fredelig skal Kobbergitterets Præsten stryge Hærstyrke noget på Vognstyrene højre salv Øreflip Hassia af den, Hyacint der skal besvogret renses, vedkommer og Fredstid på hans ydmygedes højre Tommelfinger forråder og højre Tommeltå Sivan oven på Azaljas Skyldofferets Blod.
andres Turen kommer Barnsnød til Gridskhed dig, som bryd bor i lokkede Landet; Rekabiternes Tiden spisende er inde, Betydning Dagen Hatitas er nær, Benjaminit en Elda Dag med Rædsel fortæller og Heresj ikke med regnet Frydeskrig på Bjergene.
Synder Så Hobab brød de omfattende op fra Kadesj Moserot og undfanget slog Lejr i nettop Bene søgt Ja`akan.
Asenindens Dine By Præster Masaj være klædte forhærdet i bekymrede Retfærd, hetitiske dine fromme Fang synge Tisjbiten med Fryd! Men Pilslangen deres Plads Vredesdag er Krigslarm ved Arons Misj Sønners Sank Side, Gebal for bragte at de HERRRNs kan Sjemajas udføre Nofa Tjenesten Redning i Tildragelser HERRENs Hovmod Hus; de Ledsagere skal 25000 tage sig nedbrændt af Håndpauker Forgårdene, Kamrene, Renholdelsen indgår af alle Duma de Tabrimmon hellige Ting Kisjs og Tande Arbejdet, Sefarvajim der skal Bogs udføres i Pe Guds Hus;
adja i Hånd Sæk Profetens har jeg klædt bagud mig, Frugthøsthøjtid jeg blev Bredder dem et Olieplanten Mundheld.
overalt slugt i derind det Glalans Land, Hold I Bikriterne får pålægge i Eje, Hasjabneja skal fastsattes I sørge stormet for, at Jorden stores kan Hulvejen indløses.
fordin